יום שלישי, 11 ביוני 2013

פתיחה ראשונה

שיר 1

בקרחת היער נשכבתי לישון
ריק מעצים, מוקף שיממון
ושם בפינה מתחבא לו חלום
מופיע בליל, חמקמק הוא ביום
וידיו ארוכות הן, חזקות אך רכות
לתהום הנשייה את גיבורנו מושכות

וכך לו פתאום נעלם חיזיון
התעוררתי בשקט, מוכה כישלון
כי כך רבותיי, השינה ערמומית
תיפול על כולנו, תבגוד בלי תכלית...

שיר 2
אורות המסוקים בליל כשפע
עובר לו ינשוף, יסעור וגם צפע
ורק אנוכי יושב וחולם
על מטוס מיוחד, מטוס הראם
וכיצד זה נטשתי? למות מזקנה
את המטוס שהכרתי, עצוב לי נורא
משותך הוא כולו וגם מלוכלך
לא שוטפים חיילים את גחונו הזך
ושם מוקף חול וגמלים הוא חונה
מהרהר בליבו על מעשה נבזה
הלך הקצין, הלך, לא ישוב
נטש הוא אותי ,וזמני כבר קצוב

חבל לי עליו, אני אף מרחם
מה שבטוח, אני לא טס על ראם

שיר 3
מחשבות אבודות על עתיד ורוד
דרכים מסתוריות אותי אליו מובילות
מוטה מדרכי ביד קוסם רשע
אשר מונע אותי מלהגיע לשם

והדרך קשה, נגועה בתלאות
גורם לעצמי להתחיל לתהות
סכיזופרניה ברוכה עם נגיעות קלות
ברוך הבא לחלום בלהות

חילול הקודש או חילול השם
מחשבות אוויליות של אדם אשם
מתרץ לעצמו סיפורים קלים
יש אדם, אין מלכים.

ועוד מילים נבובות על הדף
זורק את הכול והנייר נשרף
אולם גם אם הכול כבר נראה מיותר
יפציע השחר ויבוא המחר...

שיר 4
על אדן החלון מתבונן לי בנוף
אנשים, מכוניות והזמן בר חלוף

שקעו בדממה חולות השעון
נשארו עמומים בתור זכרון

וזה שאבד איננו יחזור
שתול במקומו , עתידו הוא שחור

אך שביב של תקווה נותר לי עוד קצת
להתרפק על חיוכים, טיולים ושיחות מהצד

אז סבא זמן המשך לעבוד
אני ממך איני ירא עוד...

צריך לפעמים לעצור ולחייך כי ההווה לא נורא והעבר לא דועך.

זהו בינתיים. נוסיף עוד בהמשך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה